gokcensahin Kızlar kasık ağrım 3-4 gündür vardı ama bugün çoğaldı özellikle sağ tarafta. Regl olucakmışım gibi ağrıyor bat17. ama bu kadar önceden ağrımaz normalde. Bugün beta hcg verdim ama sonuç daha çıkmadı korkmaya başladım sizce neden olur?
Glsm-19 gokcensahin belki bebek tutulmasıdır canım çok telaş etme sonucuna göre hareket edersin eğer negatif gelirse gidebilirsin bence
gokcensahin buse7272722 yok canım ya özel klinikte verdim ben orası da kapandığı için sabaha kaldı :( çok sabırsızlanıyorumm
Bernakrc1 gokcensahin canım benimde bat17 ama benim belirtim yok bu ikinci gebeliğim olucak bide geçen sene düşüğüm oldu sadece sık idrara çıkıyorum bende bekliyorum
gokcensahin Bernakrc1 ben yasmini bırakalı 2 ay oldu bu ay ilk defa kasıklarımda ağrı var midem de bir tuhaf arada bulanıyor yanıyor gibi bakalım sabah belli olacak inşallah hayırlısı hepimiz için 🌸