Zeynepci012 Kızlar bişey olurmu ya kaynanamlardaydım mangal yapmışlardı yanında da yoğurt çorbası ondanda 1 tabağa yakın yedim tavuk yedim kıyma yedim 1 bardakta kola içtim sonradan baktık ki tarihi geçmiş daha bugün doktordan geldim 11+5 gebeliğimin haftası sizce çok bi sıkıntı olurmu?
Maviii_98 İçtiğim kolanın hiç tarihine bakmam açıkcası uzun ömürlü olur diye emin misiniz tarihinin geçtiğine?
Zeynepci012 Tugba_turk46 zaten yoğurt çorbasıda yiyordum sonra geçtiğini öğrenince yemekten hemen sonra meyve yedim
elmaelmaelma Kolanın içeriği zaten tamamen yapay ve zararlı, bozulacak veya sizi zehirleyecek bir madde yok. Skt geçmesinden ziyade zararlı olmasını düşünüp mümkün olduğunca tüketmemeye çalışın hamilelikte.