Edos1212
Şuan 7 günlük bebeğim ile Fototerapi sarılık tedavisi için hastaneye yatış yaptık dün akşamüzeri. 8 saat ışın aldı ve rengi değişti bebeğimin, meğer sarışın değil beyaz tenliymiş Kızım 😅
Bende sizin gibi ilk ağladım falan ama şuan şükrediyorum iyi ki böyle bir tedavi var, bizde 19 değer ile yattık. İçiniz rahat olsun, bebeğinize çok iyi bakıyorlar ve gördüğünüzde ten rengine şaşıracaksınız 🧿🧿🧿