esss11 Merhaba herkese ben 6 ay x grubu ilaç olan aknetrent sivilce tedavisi gördüm tedavim biteli 6 ay oldu 7.ayda 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim acaba bebekte sorun olur mu henüz doktor randevum gelmedi endişeliyim
Neslihan2425 esss11 korkma canım genelde 3 aydan sonra kandan atılıyor diye biliyorum ıatersen doktoruna gıdınce bı sor bende kullandım onu doktorum ılac kullanırken hamıle kalma demıstı sadece
esss11 Neslihan2425 evet ilaç kullanırken hamile kalmamaya çok dikkat ettim hatta birkaç ay daha düşünmüyordum garanti olsun diye ama bana da sürpriz oldu