Sngul13 Damlaserkan normalmi sezeryanmi olcaksin bnde 37 yim 29 sezeryanim var o güne kadar suyum gelir die geceleri uyuyamıyorum bile😔 Allah yardımcımız olsun
Melek2023 Damlaserkan normaldir heralde, benim 2.gebeligim 36 haftalikken 3-4cm acilman var dedi. Suan 37 haftalik oldum… kendi sancimi beklicez..