hayalim35 Merhaba kız napıyorsunuz biz 33+2 olduk bebeğim tersti çok şükür bu gün dönmüş doğum pozisyonunu aldı inşaallah ters dönmez yine sizde durumlar ne nasıl gidiyor
Use12345 hayalim35 ben 32+3 teyim dün kontrole gittim ters dedi henuz donmemis. Siz döndüğünü hissettiniz mi donerse anlar miyim
hayalim35 Use12345 Evet anladım çünkü dönünce ayaklarını kaburgama çok vuruyor hatta bazen oturamıyorum baskıdan ayaklarıyla itiyor batıyor sanki kaburgamda toplanmış gibi 36 da dönen bile var inş seninde döner
hayalim35 tatlibebegim_ kanaldan bahsetmedi ama dönmüş dedi inş ters dönmez yine benim doğumlarımda kendi sancım olmuyor bakalım hayırlısı
hayalim35 Haticeburak06 sabah sancıyla uyandım heyecanlandım başladı die maalesef 3 saatten snra sancılar kesildi hafifti gününün geçmesinden korkuyorum
mutlubibekleyis Ben 33 te kontrole gittim doktor söylemedi dönmüş mü dönmemiş mi diye ben de unuttum sormayı, dönmüş müdür acaba ya
hayalim35 mutlubibekleyis genelde ters olunca söylüyorlar ilk 2 hamileliğimde hiç bahsetmedi bu ters olunca söyledi