Bugün 22 haftalık olduk doktor bebeğin sıvısı biraz fazla dedi iki hafta sonra şeker yüklemesi yapalım dedi geçen hafta hiçbir problem yoktu bu sefer niye böyle oldu bilmiyorum internetten okuduğum kadarıyla hep kötü şeyler yazıyor..başına gelen var mı ya da sizin doktorlarınız ne dedi zaten detaylı ultrasonla bebeğin kordonun da tek arter tek ven çıkmıştı şimdi ama eşlik eden bulgu olmayınca içim rahatlamıştı biraz..şimdi bunu duyunca daha da stres oldum..yine başa döndüm gerçekten iyi değilim😔