tugcemom_ Kızlar aşıyı hastaneler yapıyor mu ailemin yanına gideceğim doğuma kadar sağlık ocakları dolu görünüyor. Ya da Doktor seçmeden de yaparlar mı sağlık ocaklarında
Elifelif0110 tugcemom_ ailenizin bağlı olduğu sağlık ocağında da misafir olarak kayıt açıp yapıyorlar diye biliyorum ilk sağlık ocağına sorun bence
nzlbrn tugcemom_ misafir olarak kayıt açtırıp yaptırabilirsiniz bir de aile hekimliğinde doldurduğunuz formla hekiminizi oraya aldırabilirsiniz sistemde dolu gözükmesi önemli değil
nurcan05 tugcemom_ evet doktor hep diyor randevu almadan gelebilirsin diye hamilelerin önceliği var çünkü
Elifelif0110 tugcemom_ rica ederim ben doğum yaptıktan sonra da annemin yanında kaldım 1 ay bebeğe de baktılar kendi evine geçtiğiniz zaman kendi hemşirenize bildirmeniz yeterli oluyor.