Kızlar merhaba dört aylık bebeğim var kontrole gittim doktor küçük kiste benzeri bir şey var ultrason da dedi beta baktı <2 sonuç gebelik yoksa neyin nesi kist doğumdan sonra oluşabilir mi böyle bir sorunum yoktu önceden düzenli kontrol e gitmem gerekir mi ayda bir bebeğim için kontrol e gittiğimde gidiyorum çagırırsa. Sonuç göstermeye gitmeli miyim? Zararı olan bir şey mi hiçbir bilgim yok kızlar