Nissyoo şuan nasıl bilmiyorum ama bir iki yıl önce bi rahatsızlıktan saadet hocaya gittim okadar tatlı dilliydi ki operasyonda uyuşmam olmadı mecburen dişimi sıkarak beklemek zorunda kaldım ve o süre içinde ben çığlık çığlığayken onun beni teselli etmesi geçti bitti şimdi biticek gibi tabi yanında bitanemler bebeğimler vs okadar ilgiliydi ki başkası olsa o an o operasyonu da yaptıramazdım bence.