Hanifee7- Kızlar merhaba ben şuan 7 haftalık gebeyim daha doktora gitmedim yurt dışında olduğum için doktor randevuları biraz geç oluyo 4.18 verdi randevu bu sürecte folik asit felan kullanmıyorum o süreye kadar sizce geç olurmu yada folik asit felan kullanmasak bebekte bi sorun olurmu ??
Deletedmom_88 Hanifee7- folik asit kullanmak zorundayız dışarıdan alabildiğimiz bir şey olmadığı için, ben ilk doktor randevumda başlamıştım. Sanırım 5-6 haftalık falandım ben de
06Pembemavi80 Hanifee7- beyin gelişimi için özellikle öneriliyor. Bende 5 haftaligim bugün yazdı. İlk 3 ay folik asit onemli
zeynep2024 Hanifee7- İlk 12 hafta folik asit kullanmak yeterli. Hatta gebelikten en a 3 ay oncesinde baslanmasi tavsiye ediliyor. Ama gebe oldugunuzu öğrendiğiniz zaman hemen başlamak gerek. Folik asit kullanimi çok önemli, ihmal etmeyin bence
Sltny Diofol önerdi hekimim bende 5 haftalığım erken kullanmaya başlamakta fayda var, kombine vitamin kullanmak daha makul. Hekim önerisine göre gebeler için uygun olan bir folik asiti de ihtiva eden bir takviye kullanmakta fayda var zarar yok
Deletedmom_88 Hanifee7- ben ocean mummy kullanıyorum, siz de başlayabilirsiniz aslında. Sonuçta kan değerinize ya da ihtiyaca göre verilen bir şey olmadığı için, kendiniz alsanız da problem olmaz. Ben 32. Haftadayım hala kullanıyorum öyle söyleyeyim
Ceycey_ Hanifee7- merhaba gebelik öncesinde bile kullanılmasını öneriyor doktorlar ben bebek planladığımda 3 ay önce kullanmaya başlamıştım. Gebelikte de 12. Haftaya kadar kullanılmasını öneriyorlar. Doktoru beklemeden kullanmaya başlayabilirsin istersen ama kullanmak istemeyenler de olabiliyor tabi internette çokça yazı var folik asitle ilgili araştırıp karar verebilirsin istersen. Zaten kendin özel olarak eczaneden ya da internetten bile alabilirsin Ama diğer vitaminleri kan değerlerine bakıp ihtiyacına göre verir doktorlar. Ben 12. Haftaya kadar omega 3 lü folik asit kullanmıştım canım sonra diğer vitaminlere başladı doktor kan değerlerine bakıp umarım fikir olmuştur senin için 🙂
gizosss Aslında hamilelikten önce kullanmamız daha iyi ama ilk 3 ay kullanmamız lazım. Eczaneye gidip almanız sizin için daha iyi olur