Ikimelekannesi ben varım. Baya geç döllenme oldu benimki. 2 eylül son adet tarihimdi. 15 ekimde beta hcg 51 çıktı öyle öğrendim gebeliğimi. Doktorum hesaplar karışmasın diye son adet tarihimi 22 eylül yaptı kayıtlarında. Yani en azından 3 hafta fark var bende. Çok şükür 22 eylüle göre hesaplandığında bebeğimin gelişimi normal.