BulutMomys Ben 38. haftam da doğum yaptım planlı şekilde gerçekleşti çünkü oğlum serklaj öncesinden beri de zaten aşağıdaydı
Dikişlerle birlikte baskı iyice artmıştı haftada ilerleyince 33. haftadan itibaren benim Sancıları ve kasılmalar başladı sürekli nstye gidiyordum sancı çıkıyordu ama düzensiz Öyle olunca doktorum doğumu kendisi başlatma kararı aldı normal doğum deneyelim dedi. Sabah 7de Hastaneye yatışım oldu suni sancı bağlandı sancılr düzenli hala gelince sonrasında doğumhane de epiduralimtakıldı doktorum dikişlerimi aldı 2-3 Babacm kadar açıklık vardı zaten Git gidesancının dozajı arttı sürekli açık açıklık kontrolü yapıldı5cmden sonra durdu açılmam Mecbur sezeryana döndü