Drygrrs ben 24 haftalığım 24 haftadır yatıyorum. En baştan riskliydi çünkü. 28 29 lara kadar da yatmayı düşünüyorum önlem amaçlı olduğu halde. Yemek lavabo birde sabahları bir 10 dk akşamları bir 10 dk ev içi yürüyüş bu kadar. Bence sizde sonradan vah tüh dememek için biraz daha sabredin. Kaldı ki acil serklaj olmuşsunuz. Ha belki hiç birşey olmayacak ama yatarak hiç birşey kaybetmezseniz ama birşey olmaz diye düşünüp sonunda olumsuz birşey yaşarsınız çok üzülür kendinizi suçlarsınız. Olumlu hikayeler var çok şükür Rabbim sayısını arttırsın ama burada serklaj ipi açılan, serklaja rağmen suyu gelen hikayeler de okudum. Kitap okuyun, YouTube dan stand up gösterileri izleyin. Geçmez denen zaman geçiyor inanın ki