Kızlar merhaba ben aranıza yeni katıldım.2.hamileliğim 6 haftalık henüz ama bacaklarım çok kasılıyor ve karnım sürekli pıt pıt atıyor sanki bu normal mi ilk gebeliğim böyle değildi üstünden de 7 yıl geçti. Bacağımdaki kasılma canımı yakıyor çok bulantılarım başlamadı henüz ama pıt pıt atıyor karnım sürekli yerleşme lekesi falanda görmedim henüz 13 martta kontrolümüz hem heyecanlıyım hem korkuyorum