Papatyamoms 36’da gittiğimde biraz zayıf demişti 37’de gittim iyi kilo almış almasaydı sıkıntı demişti ama neyse ki kilo almış dedi bakalım Çarşamba günü tekrar gideceğim ne diyecek ama ben cidden kilosuna hiç takılmıyorum çünkü ben 23 yaşıma kadar 38 kiloydum evlendikten sonra kilo 45 oldum şimdi de gebelikten dolayı kilo aldım ben ne kadar memnun olmasam da etrafımdakiler kilo aldığım için mutlu 🙄 sağlıklı olduktan sonra kilonun hiç bir önemi yok