FatSon9993 şimdi 39+2 olduk nerdeyse 4 gündür minik minik sancılar var artık gerçekten bir an önce dogum anıma geçmek istiyorum herseye yapıyorum ama açılmalarım artmıyor 2 cm de kaldık ne yapabilirim daha fazla bir de adaçayını doktorum içme dedi doğuma etkisi var mı ona göre içeyim ya da zararı falan