Elanora33 gebeliği öğrenmeden önce bir belirtiniz olmuş muydu hatırlıyor musunuz ?
Benim nerdeyse aşılama yapıldığından beri bel ağrım var bugün aşırı arttı. Daha önce kendiliğimden hamile kalmıştım ve düşükle sonuçlanmıştı onda da bel ağrım oluyordu. Şuan adet mi olacam yoksa bebekten dolayı mı ağrıyor bilmiyorum. Adet dönemi de karnım çok ağrır ama belim böyle şiddetli ağrımazdı bilemiyorum.
İğne ilaç derken vücudumun dengesi de bozulmuş olabilir. 🤷🏻♀️