Durux hiç sıkıntı olmaz benimde aynı böyleydi doktor dedi geç döllenme olmuş olabilir birkaç gün sonra başka bir hastaneye gittim orada tam gününde çıkıyordu doktora sorduğumda cihazlar yanılıyor olabilirim demişti şimdi baya önden gidiyor sizinde öyledir inşallah bu arada hayırlı olsun Rabbim sağlıkla doğurup büyütmeyi nasip etsin inşallah