e_blue_sky_a markayla hiç alakası yok. Pişik sadece idrarın emilmemesinden kaynaklı değil, bezin dokusuna karşı cildin verdiği bir tepki de olabiliyor.
Ben ilk çocuğumda prima premium care kullandım, hiç sorun yaşamadığım için yakınıma da tavsiye ettim ama onun bebeğine iyi gelmedi. Tamamen bebeğe bağlı yani. En pahalısı iyi gelmeyen ama en ucuzunda ya da market markalarında sorun yaşamayan bebekler var.