Flora_bebek Bu gün doktora gitmiştim ilaç yazdırmak için doktor bakmak istedi son adet tarihine göre 5+3 hamileyim doktor kese var bebek yok dedi muhtemelen boş gebelik dedi daha önce böyle bir şey başına gelen oldu mu yada bebek göründü mü
tamamdanolmuss Flora_bebek bebek 6.haftadan sonra görülüyor normalde. Kimileri 10.haftada görmüş hatta. Yani boş gebelik demek için henüz çok erken. İçinizi ferah tutun kötü düşünmeyin. Bebiş sizinledir 🙏🏻
Elif-00 Flora_bebek merhaba aynı durumu ben yasadım ama ben 5 . Haftada sadece kese görmüştük zaten 5.haftadan 10 gün sonra gel diyorlar kalp atısı ve bebek, için şuan boş olması gayet normal
Elif-00 Flora_bebek ben 8.haftaya kadar bekledim kese büyüdü bebek yoktu ama şuan tekrar hamileyim keseyi 4+6 da görmüştüm kalbide 12 gün sonra gittiğimde duydum
dilankaras Elif-00 bende üç ay önce boş gebelık gecırdım şuan hamıleyım 6+2 haftaya kalp atışı ıcın gıdıcem ama korkuyorum ıster ıstemez ınsallah bende duyarım sağlıkla Siz nekdr arayla hamıle kaldınız
seymanurravci Flora_bebek hangi doktoraa bırakmanızı öneririm ben 5.2 de gittim kese bostu 1 hafta sonra kalp atışını duydum böyle korkutuyolar insanları banada aynısını dediler
Flora_bebek seymanurravci Zaten düzenli gittiğim bir doktor değildi iğne yazdırmak için gitmiştim devlette bakmak istedi bunları söyledi 10 gün sonra gel dedi
dilankaras Flora_bebek şuan bunu demek ıcın çok erken sekız haftaya kadar bellı oluyo çünkü bende yaşadım malesef boş gebelık ınsaşşah sızın sağlıklı gebelıktır
Flora_bebek dilankaras Amin inşallah hamilelik belirtisiyle aynı mı belirtiler çünkü aşırı midem bulanıyor
Teacherblue Flora_bebek kan değerlerinizin artışı düzgün değilse bu şekilde demesi normal. Doktor bekleyelim demiştir. Muhakkak 2 gün sonra kan verip değerlerinize baktırın
Flora_bebek Teacherblue Gebeliği ilk öğrendiğim de düzenli vermiştim artışı iyiydi gayet ama 1 haftadır hiç vermedim
160721P Korkma bekle bazıları özellikle de devlet hastanesi baştan saliyorlar biraz bekle Allah’ın izniyle 10 15 güne kadar görürsün içini ferah tut
160721P Flora_bebek inşallah iyi düşün iyi olsun güzel haberlerini bekliyoruz yazarsın bizede inşallah 😍