Hfoz Ben raporu aldım muhasebeciye götürdüm ekran da çalışamaz gözüküyor diyo ama doktor çalışabilir verdi 37.haftaya kadar yazıyodu kağıtta . Kafam karıştı ya
Halimelis Ben 35e kadar çalıştım canım dr rapor veriyor ve sende muhasebeye veriyosun bana bişey demediler ama ben hastanede çalışıyorum aynı hastane 37ye kadar çalışabilirsin ama bu sürede de haftanın döndüğü gün gidip istersen iznini yazdırabilirsin
Hfoz Halimelis 37 +0 ile37+6 arasında mı almamız gerekıyor çalışamaz raporunu ben37+ 1 de gidibilcem hastaneye o günün tarihini yazcklar değilmi
Halimelis Hfoz ben tam 35oldupumd aldım çarşambaları dönüyordu günüm çarşamba günü çalışmadım rapor yazdırıp verdim sende 37+0da çalışmadan alacaksın canım dr sekreteri bilgi veriyor