18+4 ten selaaam🤍 oğluşum temmuz sonu gibi dogacak nasip olursa 🤲🏻 park yatak ve bebek arabasini aldik. Ancak geri kalanlara karar veremiyorum 😒 kac adet ve hangi aylarda zibin almaliyim, yeni dogan seti, battaniye nevresim vb… kendim icin neler almaliyim ceyiz listesi gibi girdimmi cikamiyorum isin icinden 😃 var mi aramizda tecrübeli bilgi sahibi fikir verebilecek olan annelerimiz 🙏🏻