Mervecvk94 ben de ilk aylarımda mide bulantısından kendi doktoruma gitmiştim , o bana zararsız bir serum olduğunu söylemişti baya da büyük bir serumdu çol şükür ondan sonra mide bulantım olmadı, ve şu an 6.aya gireceğiz bebeğimde bir sıkıntı çıkmadı çok şükür 🙏🏻 kendi doktoruna danışarak yapmanı öneririm.