Bebisbg34 doğum sancim başlamadı ama 3 haftadır acıktığım var pazartesi 40 haftalik olacak Allah nasip ederse suni vermeyi düşünüyorlar bende suni almaktansa meryem ana otunu koysam suyundan içsem açaba acıktığım artar kendi sancıları gelir mi diye düşünüyorum