Kızlar haftaya genel anestezi ile sezeryan olacağım. Tecrübelerinizi merak ediyorum çok zor geçiyor mu sonrası? Daha önce iki büyük ameliyat geçirdim onlar bile öyle aman aman aşırı zorlamamıştı ameliyat çok korktuğum bişey değil ama yaşadıklarınızı duymaya ihtiyacım var neler yaşadınız 🥰