Merve_31 Bugün 10+5 oldum sırtım ve karnım çok ağrıyor acil de kanama vs olmadığı sürece bir şey yapamadığını söyledi bu haftalarda yaşayan var mı acaba özellikle biraz bile ayakta kalınca