Kızlar ben 23 şubat cuma erken gebelik testi yaparak hamile olduğumu öğrendim hemen gün için kan verdim beta hcg 45 çıktı. 3 gün sonra pazartesi tekrar kan verdim 218 çıktı.Ama aklıma takılan bişey var 2 martta doktora gittim çok uzun süre baktı ultrasonda kese çok ufak zor gördüm dedi.Adetim 28 ocakta olmuştu kese ne zaman görünür acaba bu salı tekrar randevum var