Sclkrcu lekelenme gördüm adetime yakın ama ben öyle çok erken olmam bir gün erken olurum lekelenme görünce doktora gittim o sıra enfeksiyon çıktı 4-5 gün sonra da adet günümdü 1 gün gecikince hemen test yaptım çift çizgiydi doktora gittiğimde de 1.5 aylık hamile olduğumu söyledi ve lekelenmem de bebeğin rahime yerleştiği için olduğunu söyledi