Bugün kontrolde çok arttığını gördük. Nst de de sancı çıktı. Evde bulunması için bir ilaç verdi. Acil bir durumda zaman kazanmak için. Plasenta previa da olduğum için kanama riskim yüksek. En geç 37 de sezaryen olacağım. Haftaya gün verecek. Çok gerildim yine, doktorumu da hiç bu kadar gergin görmemiştim. 🥹
Ama bebeğin kalp atışları iyi olduğu için ve 34 hafta sınırını aştığımız için rahat olmamı söyledi. Küveze girse bile riskli dönemi geçtik dedi. Daha çok benim açımdan gerildi gibi hissettim. Artık hastaneler her şeye müdahale edebilecek durumda korkma dedi korkmuyordum bunu diyince korktum🤷🏻♀️.