Tuceeee Bir video da devlet hastanesinde normal doğumda ebe ve doktorların kötü davrandığı azarladığını duydum. İster istemez normal doğum düşünen biri olarak endişelendim. Siz böyle şeyler duydunuz mu
Fatma44 @“Tuceeee”#p31768291malatya devlet Hastanesi’nde 2019da doğum yaptım şükür hiçbir ebeden hemsireden en ufak bı tersleme azarma görmedim.tek sıkıntı doktor u hiç görmedim ne doğumda ne doğumdan sonra kontrole geldi.