Ümraniye Eğitim araştırmada perinataloji bölümünde antenatal poliklinikten randevu almıştım bugün gittim . Çok detaylı uzun süren bi ultrason yapıldı. Aklında soru işareti olanlar için yazıyorum özelde para vermenize gerek yok. Gerçekten çok ilgili davranıldı yarım saat sürmüştür yani. Dört tüp de kan verdim. Bilginiz olsun ben şüpheyle gittim burada yapılıp yapılmadığını bilmiyordum tüm annelere sevgiler 😇