Ssshhh 36+ 3 olduk dün 2cm açılma var dedi doktor korkuyorum doğarsa küveze girermi sizce 3 kilo bebek bu haftada geçsin istiyorum en azından 37 olsun
Calasun Ssshhh ciger gelistirici igneniz yapildimi, suan bizde 36+4 deyiz sancilarimiz cogaldi erken gelicek ama kuvezlik riskimizin gorunmedigini soyledi doktor kilo risk 2500 alti hafta 36 alti buda riskli prameture olarak da gecmiyor
Harmoni Ssshhh ben 36 da doğum yaptım notmal başladı kanamadan sezeryan oldu 3050 kilo doğdu küveze vs girmedi gayet sağlıklı ertesi gün geldik eve hiç korkma herşey iyi olur
hohomoromu Ssshhh kilosu iyi girmeye bilir ama 37den sonrası prematüre olmuyor inş bekler ozamana kadar ciğerlerinin gelişmiş olması da önemli tabı ama 37 yi geçer inş ilk doğumsa hızla açılmaya devam etmez RAhım dıye tahmın edıyorm.
Halimelis Calasun birde ben 35de kontrole gittiğimde dr artık bu dönemde bebek doğsada bir sıkıntı olmaz demişti benimde sancılarım vardı endişelenme dedi artık herşeyi geliştirdi demişti 36 hafta eeken doğum sayılmıyor ve iğnede yapmazlar sanırım
Halimelis Benim arkadaşım 36da sezeryan oldu sancı ve kanamadan dolayı bebek 4-5gün yopun bakımda kaldı tedbir amaçlı gayet iyiydi bebekde 3200doğdu sıkıntı yapma inşallah bişey olmaz
Ssshhh Halimelis işte küveze girmesini istemiyorum bebeğimi doğar doğmaz kucağıma alıp beraber evimize gelelim istiyorum
Ssshhh Harmoni benim bu hafta gelicek gibi gelmesede haftaya kesin gelir inşallah benimkide girmez küveze evimize geliriz