buse7272722 kizlar asilama gecen hafta cumartesi yaptirdim bat 17. sonuc negativ, catlatma ignesinin etkisi gitmis oluyor ozaman dimi
Yarennasal buse7272722 sonucu öğrenmeniz için daha çok erken benim 10. Güne kadar testim pozitifti 12. Gün kanda negatifi gördüm insallah sizin tutar 🙏🏻
buse7272722 Yarennasal hmm anladim ben 2 gün negativ test gördüm bol su ic ignenin etkisi gitsin dediler aynende öyle yaptim günde en az 3 litre su ictim asilama 3. gün pozitivdi testim carsamba günü negative döndü bugünde cok silikdi oyüzden merak ettim🥺
Bbk88 Yarennasal merhaba siz aşılamaya önce yumurta takibi yaptirmismigdinjz yani şu zamanda ilişkiye gir deniliyor ya takip edilip
Yarennasal buse7272722 gebeliği öğrenmeniz döllenmesi rahme tutunması vs zaten anca idrarda 10. Günde çıkar 10 güne kadar çıkan gebelik değildir
Yarennasal Kubra001111 tedavi görmüyorum 2. Aşılamayı denemek istemedim biraz akışına bıraktım düşünmeye çalışıyorum
Kubra001111 Yarennasal merhaba canım burda sürekli denk gelen bir kaç kişiyi de merak ediyorum sen rahim filmi çekilmiş miydin bende çektirmeyi düşünüyorum anestezili yapıyormus özeller ben korkuyorum ama
Yarennasal Kubra001111 rahim filmi çektirdim temiz cıktı cok sükür anestezi olmadan cektirdim abartıldığı kadar bir ağrı yok regli ağrısı gibi
Kubra001111 Yarennasal özeller genel anestezi ile yapıyoruz diyo istemiyorum diyorum yok olmaz dayanamazsnz diyo bende Cesaret edemiyorym uyutulmaya
Kubra001111 Yarennasal eşinde sorun var mıydı canım birde , mikro çip aşılama çok duyuyorum normal aşılamaya oranla bunu düşünebilirsiniz ben de 1.5 yıllık evliyim hiç gebelik olmadı
Kubra001111 Yarennasal benim eşimde sorun var canm bakalım Allah kolayca nasip etsin isteyenlere de bize de