Semolinko Kızlar bebeğimin kafasi hep aşağıda ve rahime çok baskı yapıyor açılma olup erken doğum olurmu acaba ikinci hamileliğim ilki sezaryan
Cceylann01 Semolinko ah ah aynısını bende yaşıyorum 30 haftadan beri baş aşağı şuan 37 haftalık başı kanala girmiş pzt tekrar çagırdı biraz daha aşağı inmişss2 acil sezeryana alırım dedim yoksa dikişlerim açılabilşrmiş
Deletedmom_88 Semolinko ben 32. Haftamdayım, benim de doğum pozisyonunda bebiş. Ama herhangi bir erken doğum olabilir vs tarzında bir konuşma yapmadı doktorum 🤔
Opheliaxxx Semolinko 33. Haftadan beri bebeğimin kafası hep aşağıdaydı şuan 38+0 baskıdan acıdan uyku uyuyamıyorum ama herhangi bi açılma sancı olmadı haftaya perşembe önceden planlı ve sezeryan tarihimi almıştım. herhangi bi erken doğum durumu olmadı bende. 39+0 da alacak 6 gün sonra
Mopehai Benim kızımda öyle 20 haftalık olduğunda serklaj olmuştum şuan 32 haftalık bende sürekli aşağıda hissediyorum dikislere baskı yapıyor . Dinlenerek geçirmek gerekiyor hamileliği.
Escag Benim de ilki sezeryan 32 haftadan beri aşağıda rahim ağzı 16 mm oldu erken doğum riski var diye yatıyorum 36+2 oldum 37 ye kadar dursa razıyım suan çok zorlanıyorum
Aysenur-yakarer28 Ben de başından beri riskli gebelik yaşıyorum bebek hep aşağıdaydı şu an 33. Haftamdayım baskıdan yürüyemiyorum pek sanki iğne batırıyolar gibi rahime