HaticeGunerr Merhaba kızlar. Embriyo naklinin 10 uncu günü dayanamayıp kan testi yaptırdım. Betam 3,20 çıktı. Böyle durumla karşılaşan oldu mu? Kafamda deli sorular. 😣
Minikaam-60 HaticeGunerr adete 4 gun var dun tahlil yaptirdim 3.5 cikti benimde kafamada sorular var suan ne olucak sonu diye
HaticeGunerr Minikaam-60 inşallah yükselir. İki gün sonra tekrar kan testi yaptıracağım ben de 🥺Umarım siz de gebesinizdir🥳
Minikaam-60 HaticeGunerr inşallah allahm saglikli bir gebelik verir cumlemize inş 🤲🤲 kaset test yaptınız mi ben daha yapmadim kan vermeden belki pazar sabah yapabilirim
HaticeGunerr Minikaam-60 evet kaset test denedim silik bir şekilde çıktı😒 amin inşallah isteyen herkese nasip olsun ♥️
HaticeGunerr Ankara-58 hayırlısı olsun. Ne desem boş Rabbim istediğinizi nasip etsin en kısa sürede 🥺