Kubraacunman Merhaba hanımlaar dün evde yaptığım erken gebelik testi pozitif cıktı bu sabahta kan verdim beta degerim 27 cıktı adetim 3 gün gecıktı sizce gebelik varmıı kafam karıstı :(
beyzosunmelegi Kubraacunman 10 un üstü demek hamilesiniz demek hayırlı olsun :) 2 gün sonra tekrar kan verdiğinizde bunun arttığını göreceksiniz zaten
Kubraacunman beyzosunmelegi degerin düşük cıkmasndan dolayı endişe ettim acıkcası ntomalmı sizce peki
beyzosunmelegi Kubraacunman daha yeni olduğu için normal geç döllenme olmuş olabilir bu kişiden kişiye göre değişiyor tabiki o yüzden kıyaslama yapmak yanlış olur.Bundan sonra 2 gün aralıklarla sağlıklı bir şekilde arttığını görmüş olursunuz inşallah