Sehermahsum7321 Ranadeniz268 Bnm de normal doğum 25 Mart ama sanmam oğlumu suni sancı ile doğurdum Buda suni sancı ile doğacak belli 😅
FatSon9993 Ranadeniz268 normal doğum bekliyorum 9gün kaldı ama yerimden kalkamaz her yerim ağrır ve ufaktan sancılar yokluyor bakalım ne zaman gelecek
Dodomom Ranadeniz268 25 yada 26 mart demişti bu hafta çarşamba gittim 28 mart dedi. 25 mart tam 39 haftalik oluyoruz bebek 1 hafta önden gittiği için
niloyaaai Ranadeniz268 39+2 den bildiriyorum.. henüz doğum belirtim yok 12 mart salı gününe randevum var doktorum açılma varsa suni sancı yoksa sezeryana alıcak 🥲