Rabiakltk5 Kızlar 24. Haftaya girdik 2 gündür ara ara adet ağrısı gibi vuruyor anlamadım bu haftalarda normal mi acaba bide serklajlıyım acaba dikişlerime mi tekme atıyor diye ağrı yapıyor
Momofelisa Rabiakltk5 bende tam aynı haftada aynı ağrıları yaşıyorum. Bu mesajı yazarken bile hafif vuruyor ağrı. Serklaja zarar verir mi sanmıyorum ama rahim ağzını kısaltmasından korkuyorum bende. Rahim ağzı kısalınca da bebek dikişlere oturacak diye endişeleniyorum.
Ozgednc Rabiakltk5 koltuğa uzanıp poponun altına yastık koyup ayaklarinida yukarı kaldır bakalım hiç faydası olacak mı. Ben öyle yapıyorum sürekli canım. Sen ama genede ne olur ne olmaz doktoruna git dikislerini ve rahim ağzı uzunlugunu kontrol etsin. Kasılma önleyici kullaniyomusun
ebruyvzl Rabiakltk5 bende 21. Haftada acil serklaj oldum şu an 24+6yım kasıklarım çok ağrıyor gece yatarken sağa sola dönemiyorum bile çok ağrıyor normal mi bilemiyorum ben de endişeliyim
Rabiakltk5 Momofelisa aynen öyle benimde 2 gündür vuruyor korkuyorum benim rahim ağzı kapalıyken attılar dikiş önlem amaçlı 2 kaybım olduğu için acaba rahimde kısalmamı var diye korkuyorum
Momofelisa Rabiakltk5 benim kontrolüm haftaya cuma. 1 hafta dinlenerek geçireceğim bakalım. Çünkü şimdiye kadar ne zaman acil gitsem hiç bişey çıkmadı onca çektiğim yol ve orada beklediğim saatler yanıma kaldı 😬 o yüzden som gidişimde söz vermiştim bir daha çok acilmbişey olmadan gitmeyeceğim diye. Ama sen gidersen yada doktorunla iletişime geçersen bana da haber ver canım.
Ayysegll Rabiakltk5 Ben 17.haftada serklaj oldum 37.hftamda doğm yaptım daha yeni ozamna kadar bebek hep dikişlerdeydi ve baskısı çoktu şütfen telaşlanmayın tuvalet harici kaklmadım ama önmli olan dikişleriniz sakin olun ve elinizden geldiğince enfeksiyondan korunmaya çalışın rabbim en gğzel şeklde kucağınıza almayı nasp etsin 🌸
Rabiakltk5 Ozgednc Salı günü randevum var canım eğer ağrım artarsa acile giderim magnezyum kullanıyorum sadece
Rabiakltk5 Momofelisa benim randevum Salı günü canım bekliycem eğer ağrım artarsa acile giderim senide bilgilendiririm
Elfthh Canim aynı haftalar yaşayan çok oliyor bende yaşadım bebek buyuyormus.ondanmis beş dksika da düzenli sidddetli sancı olursa zararliymis.yine için rahat etsin diye gidersin ama genelde.o.hafta hepimizde aynı sanırım kasık da vajinada ağrı batma
BulutMomys Bende de aynı ağrılar oluyor Özellikle bebek hareket ettiğinde dayanılmaz oluyor. Bebek büyüdüğü için yaşıyoruz bu ağrıları
Rabiakltk5 Ayysegll amin canım inşallah bana önlem amaçlı atıldı o yüzden kendimi çok yormadan günlük hayatıma devam ediyorum
Rabiakltk5 12345abl normaldir tabi sonuçta rahimde yabancı bi madde var serklaj ipi vücûd ona alışmaya çalışıyor ama sen yinede doktoruna bi sor
Ozgednc 12345abl bı vajinal kültür yaptırmanı tavsiye ederim. Birde serklajdan kaynaklı da olabilir bende baskı oluyordu yanma degilde
12345abl Rabiakltk5 çarşamba kontrolüm gidim bakalım ne dicek 2 gün hastanede yatıp çıktım o kadar sıkıntı bir süreçki Allah hepimizin yardımcısı olsun