SSenaaa Kızlar benim kuzenim cocuk istiyor ve troid değerleri yüksek çıkmış 4.3 sizce hamile kalmasına engel bir durum varmi?
C9-3_g SSenaaa tiroid çocuğa engel değil bekarliktan beri tiroid hastasıyım ikinciye hamileyim tedavisiz kendilinden hamile kaldım ikisinede
[silindi] Merhaba, hayır engel değil. Arkadaşlarım hamile kaldı ayrıca kaynanam da çocukluğundan beridir tiroid ilacı kullanıyor ameliyat bile oldu ama maşallah 9 çocuğu var.
Seda344 Gebelikte 2.50 altında olması gerekiyor. Ilaça başlaması gerekiyor. Dahiliyeye gidip. Takip altında olsun. Büyük bir sorun değil. Ama hamile kalırsa düşükle bile sonuçlanabiliyor. Önceden önlem alsın
SSenaaa Seda344 evet zaten bugün ilaç almış da çevreden çok yorum yapan olmuş çocuğun olmaz bilmem ne hep moral bozmuslar
Temmuzsbl Bende tiroid ilacı kullanırken hamile kaldım. Hormonlar düzene girdiği için yardımcı oluyor hatta
Seda344 SSenaaa ilaç kullanmazsa sıkıntı. Öyle şey mi olur. Nefret ediyorum bu çevreden. Bu yüzden kimseye bişeyimi asla anlatmam. Neyim var neyim yok kimse bilmez. Ağzı olan konuşuruz anca. Başka işe yaramazlar
SSenaaa Seda344 evet bnde öyle böyle konulardan bahsetmem asla ama işte insanlar çok düşüncesiz birsey duyunca kayıtsız kalamiyorlar illa konuscaklqr