Merhaba benim pazartesi 177 , çarşamba 139 a düştü, düşünce sağlıksız olabilir dediler teste devam edin dediler bugün cuma ve 631 çıktı tekrar yükselmiş.. Genelde böyle düşüp yükselince dış gebelik oluyor diyorlar ümidim pek yok açıkcası pazar tekrar kan verin dediler.. Size ne dediler acaba? Kek