Herkese selam.. Bende bekarlığımdan beri pcos var. Doktorum çok ileri seviyede olmadığını sadece bir yumurtalığımda kistlerin olduğunu söyledi. İlaç kullanmadan kendiliğimden her ay adet oluyorum. Şimdiye kadar kendimde çok sorun olduğunu düşünmemiştim ama 3 aydır ovulasyon testi yapıyorum ve sadece 1 ayında pozitif görebildim. Yani düzenli adet görmeme rağmen yumurtlama olmuyormuş demek ki.. Bu sorunu başka yaşayan var mı? Önerebileceğiniz doğal çözümler varsa yazar mısınız