Benn ilk doğumumu onda yaptım tüm kontrollerine onda girdim cooook sevdigim bı doktor hiç düşünmeden gidin derim çok riskli bı gebelik ve doğum geçirdim olayı çok güzel yönetti. Şimdi ikinciye hamileyim yine tüm kontrollerimde onda olsun istiyorum inşallah biran önce iyileşir