Gulxxx Aysebkr1258 sag ol canım bi andan kesilince korktum başka olumsuz birşey yok ağrı olunca korkuyoruz olmayınca korkuyoruz Allah’ım ya 🤗
Aysebkr1258 Gulxxx ilk zamanlar öyle oluyor insan rahim büyüdükçe kasık ağrısı olabilecek bişey 5. Hafta benimde çok sğrımıştı 6 7 yoktu daha sonra yine başlamıştı 😊
Aysebkr1258 KYLZ acilde bakmıyorlar canım boşu boşuna hiç gitme yeni öğrenmişsin zaten kese oluşmamıştır büyük ihtimal 5 haftayı doldur öyle git
Sundaysilence Gulxxx benimde son adet tarihim 21 Kasım idi. Bugün gittik gördük kesemizi. Sende gitmelisin bence. Gidişat nasıl bakmalısın.
KYLZ Gulxxx Benim de 28 kasım adetim 2 gün geçti dün akşam idrar testi yaptım iki kez ikiside pozitif çıktı bugün de kan vermeye gdeceğim
KYLZ Aysebkr1258 kese görünmese de en azından kan testi yaptırıp gebelikten iyice emin olmak istedim bilmiyorum ya ultrason a da başka gün giderim artık
Aysebkr1258 KYLZ kan testide biraz zor riskli bi durum olmadığı sürece yapmıyorlar ama hastaneden hastaneye değişir tabi bi git sor 😊
Cansudemirel Sundaysilence benim de 28 kasım son adet tarihim programa göre 4+3 oldum yılbaşından sonra gidicem ğnşallah görünür kesemiz
Harmoni Benim 4+6 hafta adet geçikmesinin 5. Günü gittim doktora kan tahlili pozitif cıktı 2 gün sonra birdaha kan istedi değeri kontrol etmek için değer iyi dedi doktor haftaya çarşamba 5+3 olacak ultrason için randevü verdi