Kizlar merhaba 3. bebegime gebeyim 2. oglum 1 yasinda onun hamileligi zor gecmisti , simdide hic bir belirtim yok belirtiler nezaman basliyordu ? Yada bu haftada olup hic belirtisi olmayan varmi ? Cünkü randevuma daha 10 gün var henüz doktora gidemedim randevuyu gec verdiler de merak ettim , gögüs agrisi sartmi bu haftada bi yardimci olurmusunuz 🙃