Papatyaa-38 hiç gitme bence o psikolojiye hamilesin sonuçta, sadece kendin değil bebek de söz konusu. Bende çok az yiyorum aşırı iştahsızım ama sadece yemek olarak düşünme, vitaminler alıyoruz bolll su içiyoruz. İftardan sahura 2.5 litre yapamam ben mesela. Bebişe de yazık