Senakeskin1 hamilelik ve emzirme mazeret sebepleri zaten dinimizde, böyle bir kolaylık sağlanmışken zorlamaya gerek yok diye düşünüyorum. Elbette bünyeden bünyeye fark olur ama bana doktorumun daha ilk haftalarda söylediği şey gebelikte açlık olmaz olmuştu. Ben tutmayacağım, kaza ederim inşallah ilerleyen zamanlarda 🙏🏻