Edos1212 Bebeğim kuvozde 9 gündür solunum sıkıntısından dolayı kuvoze koymuşlardı. Çok şükür solunum sıkıntısı geçti şimdide sarılık yükselmiş 20 ye çıkmış üç dört gün daha kalacak dedi doktor çok mu yüksek çok kötüyüm ne yapicam bilmiyorum