Nezahatozen kızlar 11 haftalığiz saframda çamur olduğunu söyledi bu şekilde hamileliği sorunsuz geçen var mi
Wicca Nezahatozen Merhaba 22+3 oldum bende de geçen ultrasonda full çamur göründü.. Doktorum hamilelikte olabileceğini ağrı durumunda ciddiye alınması gerektiğini söyledi.. Kontrollerinizi yaptırdığınız sürece içiniz rahatlayacaktır...
Nezahatozen Wicca şuan bi sıkıntı yok dedi doğuma kadar ağrı olursa doğumdan sonra aliriz dedi bize de taşa dönünce zaten alınacağını dedi