Kızlar 5 haftanın içindeyim ve ne yerleşme kanaması leke falan oldu. Ne adet olur gibi ağrı ne de mide bulantısı. İlk hamileligimde çok kasik ağrım vardı bulantım vardı. Önce leke sonra kanama oldu. Ama bu hamileliğimde Bel ağrısı dışında hiçbir belirti yok. Böyle olması normal mi sizce?